wtorek, 11 grudnia 2018

To był bardzo słoneczny dzień na boisku, wczorajszego popołudnia w Wargamer Lublin.

Na płycie boiska starły się Odor Nurglin z Wasteland Wanderers, nurgle kontra krasnoludy.
Powiem Wam, że nigdy nie widziałem takiej ilości "słoneczek" wyrzuconych na kościach przeciw mnie, ja bym pobiegł po meczu do Totolotka 😂
W moim odczuciu nie powinienem tego meczu zremisować, tylko przegrać, a udało się wyciągnąć wynik na 1-1. Chociaż przez cały mecz byłem bezsilny, ponieważ przeciwnik grał na niesamowitej skuteczności, rozbijał mój każdy pomysł w jedną rundę. Początek miał głośny jak huk petardy, ogrodnik na kosiarce w 1 rundzie załatwił bestię na ko i zaraz dołączył do niej bloater, 2 dużych kluczowych zawodników mojej drużyny spadło na całą pierwszą połowę. Wiele razy moi zawodnicy leżeli, i krasnoludy wygrały tę część meczy 1-0.
Druga połowa, bestia wróciła, bloater nie, zastąpił go z rezerwy rotter. Przez całą drugą połowę przemieszczałem się z prawej do lewej strony i z lewej na prawą. Szukałem miejsca, budowałem linie i klatki, jednak za każdym razem były one rozbijane, nawet rzuty na 2 kościach z moim wyborem kończyły się słońcami i wykrzyknikami. W głowie pogodziłem się, że dziś nie ma mocnych na Filipa. Moja bestia dostała tak mocno po głowie w pierwszej połowie, że 4 razy wyrzuciła "gałę" i stała głupia, jednak w ostatnim momencie meczu, w kluczowym złapała mackami przeciwnika i nie wypuściła. W 6 turze znalazłem lukę lewym skrzydłem, mój pestigor po powaleniu wstał podniósł piłkę i pobiegł skrzydłem, obok niego biegł rotter. W przedostatniej turze piękny blitz rottera powalił krasia, a rotter zabezpieczył prawą stronę rogatego gdy ten na gfi dobiegł 2 pola od td. W tym samym momencie dwóch rotterów wydodżowało i zastawiło drogę do piłki. Nadeszła ostatnia akcja, Tadeusz przytulił mackami przeciwnika, a krasnoludy podjęły akcje blitz składającą się z 2 razy dodge i 2 gfi, i wyglądało to tak : dodge na 4, dodge na 5, gfi na 6, gfi na 1 - ostatni przerzut i ....1, gleba 😆
Pestigor zdobywa punkt, ja kładę głowę na stół i dostaje ataku śmiechu 😂




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz