czwartek, 21 lutego 2019

Warsztat, czyli to co tygryski lubi膮 najbardziej 馃榿

Na pierwszy ogie艅 posz艂y elfy Dae, pozycyjni od Greebo. Jestem zadowolony, ale tylko na 80%, mam problem z malowaniem jasnych kolor贸w, i problem z uszatymi, bardziej trafiaj膮 do mnie inne rasy.







Nast臋pnie zabra艂em si臋 za sp do mojej bretki, czyli Griffa, jestem zadowolony z modelu i efektu ko艅cowego. Chcia艂em na pocz膮tku wykorzysta膰 g艂ow臋 bez he艂mu, jednak by艂a uszkodzona i musia艂em z艂o偶y膰 go w he艂mie.





W moje d艂onie trafi艂a tez mumia z Greebo, do uzupe艂nienia Undead od Dae. Powiem tak, 艣wietna figurka, bardzo dobrze mi si臋 j膮 malowa艂o, a efekt ko艅cowy przer贸s艂 moje oczekiwania. Jestem mega zadowolony 馃槉





To by艂y sko艅czone figsy, teraz na warsztacie mam malowanie paru figurek i projekt dru偶yny.  Figurki zacne, breto艅skie :





A projekt to lizaki, na podstawie staro edycyjnych figurek z WFB, zobaczymy czy projekt si臋 powiedzie


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz