środa, 31 października 2018

Middenheim Panthers vs Odor Nurglin
1 - 0

Mecz z Kędzim zagraliśmy  w poniedziałek w Wargamer, mieliśmy fajnych kibiców, Dae, Grodzia i Snajpera.
Z mojej strony mogę powiedzieć tyle, słaby mój skill i dodatkowo odpuszczenie piłki spowodowały moją przegraną. zamiast spróbować powalczyć o obronę TD , to wolałem odpuścić i szukać casa jeszcze w tym meczu.
Nie umniejszam nic przeciwnikowi, był lepszy ode mnie na każdym kroku.
Nuffle trochę wydymał drużynę nurgli, nie potrafiłem spowodować kontuzji, lub korzystnych blitzów. Rzuciłem 3 razy pałę na ruch bestią, nie potrafiłem podnieść piłki do 4 rundy, a i w 4 rundzie nie miałem już przerzutów. 😮
Tak więc porażka zasłużona, Kędzi był lepszym trenerem, ja mam ogromne braki taktyczne, no i marzy mi się dzień kiedy kości będą po mojej stronie.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz