wtorek, 20 listopada 2018

witam,

dzisiaj chciałbym napisać parę słów o drużynie którą gram ligę, czyli Nurglach, jak i drużynie mrocznych elfów, którą zagrałem tylko 3 mecze na turnieju. Są to spostrzeżenia mocno subiektywne, a u mrocznych wiele rzeczy strzelam na ich temat.

Mocne strony:

Nurgle -
silni bloaterzy - dają przewagę przy sile 4 w pojedynkach siłowych, dają mi spokój i komfort w pierwszej lini walki, naprawdę to silne klocki.
bestia - macki są świetne, dobrze też walczy, cel w grze to łapanie przeciwnika, ja dodałem do tego atakowanie graczy przeciwnika
skille nurglowe - minusy do podań przeciwnika i magiczna 1 na ataki na nich, bardzo się przydają
kontrola stołu - coraz fajniej mi to wychodzi, daje to ogromny fun, bardzo fajnie bashuje się i ustawia teren a później kontruje się pestigorami z piłką

Mroczniaki -
agi 4 - na turnieju to mnie bardzo zawiodło, ale czuć było, że prowadzi się agi drużynę i jest w tym ogromny potencjał, udało mi się dwa razy fajnie uciec, przebiec.
blitzerzy - mają blok i 4 agi, to daje fajny komfort grania nimi
wyczki - główne ogniwo, czuć, że to świetny zawodnik, oczywiście ja ich nie potrafiłem wykorzystać na Czarnym Kocie
wiele możliwości gry - uniwersalność drużyny aż bije po oczach

Słabe strony:

Nurgle -
słaby ruch, no ale coś za coś
brak skilli - brak skilli agi, więc i brak takich pozycyjnych
brak blocka - brak blocka na zawodnikach
rozwój - na początku jesteśmy słabi i musimy rozwinąć drużynę dodać skille, brakuje bardzo skilli , ale z czasem jak przyjdą, to jakby drużyna dostała nowe życie, ale trwa to wolno

Mroczniaki -
mały armor - oj tak to jest odczuwalne
droga drużyna - drodzy zawodnicy, wszystko drogie, nie ma przez to dużo możliwości złożenia grywalnej drużyny
trudna - po graniu bashem, trenowanie DE jest bardzo trudne, ta drużyna nie jest łatwa w obsłudze, ja po 3 meczach dalej nie wiem jak nimi grać, mój skill jest za niski.


Wnoski:

Jestem bardzo zadowolony z Nurgli, bardzo fajnie mi się nimi gra, zaczynam ich rozumieć, a oni sie rozwijają i ukazują dopiero swój wachlarz umiejętności. mam zamiar nimi walczyć w lidze do końca, na pełnym luzie, ale wierząc w ich możliwości. Mroczni,  będę grał nimi sparingi, i powoli chcę się nimi nauczyć grać. Co do turniejów, to będę chciał je mieć na lokalach, jednak większe turnieje to czas dla Nurgli.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz