piątek, 4 stycznia 2019

Witam w 2019 roku,

święta i sylwester powiązany ze ślubem brata ciotecznego odciągnął mnie efektywnie od mojego hobby, a na pewno od bloga 😀

Więc w krótkich słowach co wydarzyło się w ten czas, przegrałem szansę awansu do ekstraklasy i będę grał w 2 lidze. Zdecydowałem, że będą to dalej Nurgle, nie zmieniam drużyny. Z ciekawostek Tadeusz zdobył MVP i na awansie rzuciłem "12", drugi dubel, tak więc po bloku zwiększyłem mu siłę o 1, jest już naprawdę świetnym wielkoludem. Teraz ostatnia kolejka z Bartkiem, jutro w Wargamer.






Teraz napiszę o malowaniu, tu działo się o wiele więcej. W końcu wybrałem zaległy prezent urodzinowy od żony, padło na Citadel Paint Box, i jestem ogromnie zadowolony. Zrobiłem porządek z moimi farbami, a po rozłożeniu walizki mam mały modelarski kącik 😃




Moja Nurglowa rodzina powiększyła się o Lorda Boraka, konwersja ze starego modelu chaos warrior, na dzień dzisiejszy brakuje mi tylko 3 bohaterów do zamknięcia składu, ale chyba zrezygnuje z Morga. Jestem dumny z mojej zielonej załogi.




Dwa dni temu zacząłem tworzenie drużyny dla brata, grzebie się w undead dla Dae, i powiem Wam, że modele są świetne. Na dzień dzisiejszy skończyłem dwie mumie, jestem cholernie zadowolony z efektu.





i na koniec mam małą sylwestrową petardę, udało mi się kupić drużynę orków za całe 30 złoty 😲
rewelacja, będzie co malować, nawet mam już dla nich nazwę, oto i ona:





😆😂😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz